Måste träna :(

Hejj,Sitter o lyssnar på musik och.. jag kom på att jag måste träna på en låt som jag ska sjunga på musiken -.- Eller inte bara jag..Jossan också o Fanny..eller? ;o aja :P JAG kan den väl nästan utantill men dom andra..pff ;) Och min musiklärare sa att jag kunde få A O.o Vettefan hur men vi hade gjort nått prov på musiklyssning o jag hade alla rätt(yey) o han sa att jag skulle komma till honom o jag trodde tvärtom men najdå..jag kunde få A..om jag fortsatte ''såhär'' Lol..:P
 
 Den vi ska sjunga :D Ska träna nu ;)
//Jessy;**

Kommentarer

riktigt fin blogg :)
kolla gärna in min ^^

2012-11-01 @ 17:56:14

riktigt fin blogg :)
kolla gärna in min ^^

2012-11-01 @ 17:56:15

SNÖGG BLOGG!

Svar: Tack :D
None None

2012-11-01 @ 19:33:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback