Skype

Hejj,Sitter o skypar med Jossan :) Jag har typ tränat på låten som ja ska sjunga på musiken ;) Fast asså..inte när jag skypar ofc :O XD
O lite glad är jag ju meeeed...:D Inte så många kanske vet vilka Sam Pottorff och Kian Lawley är men det är en kille..som dom typ känner eller..vettefan hur jag ska förklara men...aja XD Han heter Jarrad o han följer mig på twitter..Yeey :D Och om jag ska va ärlig..Jag är en riktigt stor Lawlorff..skrev väl det i förra inlägget? eller??aja ^^ Asså Lawlorff som typ..uhm..Directioner fast ni vet...man gillar dom(Kian o Sam)..o.o Xd...Shit! Jag är så sjukt dålig på att förklara :P Men aja ;)
 
My babes(;
Ärligt...sjukt mkt bättre än orginalet..Dom gör musikvideor...BÄST! ;D <3
//Jessy<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback